Débute à
2940, chemin de la Polytechnique
Montréal (QC) Canada  H3T 1J7

Titre complet :
Marginal Meta-Analysis for Combining Multiple Randomized Clinical Trails with Rare Events

Yvonne Huang, du Département  de mathématiques et statistiques, U. of Maryland, Baltimore County est l’invitée de la professeure Mireille Schnitzer dans le cadre des séminaires de l’axe « Médicament et santé des populations » de la Faculté de pharmacie. Dre Huang donnera à la Faculté un séminaire, dont vous trouverez tous les détails en pièce jointe.  Ci-dessous, une courte biographie de la conférencière :

Dr. Huang received her PhD in Biostatistics in 2007 from Johns Hopkins University. Her research interests include propensity score related causal inference methodology, comparative effectiveness research methods (e.g. meta-analysis), and public health oriented collaborations. Current projects include post-marketing safety studies, gerontology projects, health policy study for Maryland state, and enrichment design and subgroup identification.”

Bienvenue à tous!

Lien de l'annonce